een heel jaar greenlanen voor 85 euro

Moderator: Beheerder

een heel jaar greenlanen voor 85 euro

Berichtdoor remco » 18 maart 2009, 22:06

Kreeg deze mail van Mercator , zij organiseren ritten a 35 euro per rit maar zijn nu an het onderzoeken of er animo is voor een greenlaneabbonnement. Klinkt wel intressant.



Beste Greenlaner!

Wij vinden het belangrijk om voor u op zoek te gaan naar onverharde wegen, leuke terreinen om u te kunnen laten genieten van uw hobby: uw terreinwagen en de natuur.
Wij zien het als onze taak om het gebruik van openbare wegen voor onze hobby goed uit te zoeken, zodat u met een gerust hart uw route kunt gaan rijden. Het hele proces van A tot Z kost veel tijd en energie en is nagenoeg onrendabel bij te weinig deel- nemers. Het gevolg is dat wij ritten moeten annuleren bij te weinig deelnemers. Dat vinden niet alleen wij heel erg jammer, maar dat vinden onze klanten ook erg vervelend.

Nu zijn wij wezen rekenen en tot de conclusie gekomen dat wij u een zeer interessant aanbod zouden kunnen gaan doen. Een aanbod welke u uw hobby financieel gezien in de perken houdt, waarbij ritten zelden meer geannuleerd hoeven worden en waarbij u van een breder aanbod kunt genieten. Wij moeten er wel bij zeggen, dat dit voorstel pas rendabel is als we een hele grote groep deelnemers warm kunnen krijgen. Lees even met ons mee:


Wij zetten bijna iedere maand een dag- avond en nacht rit in Nederland of Belgie op de agenda. Dat zijn zo ongeveer 14-18 ritten per jaar x € 35,00 = een heleboel geld!
Dit kunnen wij niet voor u uitrekenen, omdat dit afhankelijk is van het aantal keer dat u denkt mee te rijden. Maar... ons aanbod is voor u al gunstig als u meer dan 2x per jaar bij Mercator gaat Greenlanen.

Wat nu...
Als wij een Greenlane abonnement van € 85,00 kunnen ontwerpen om alle losse Roadbook activiteiten gratis mee te kunnen gaan rijden. We spreken dan over de mogelijkheid tot rijden van 15 roadbooks per jaar. Tevens krijgt u er een jaarabonnement bij van Stichting JeeBee om tegen gereduceerde prijzen te kunnen terreinrijden. Buiten deze RB activiteiten ontvangt u een korting op trainingen en Speciale evenementen zoals bijvoorbeeld de Kerst- en Halloween Rit.

Wij willen u per direct uitnodigen om uw interesses kenbaar te maken, zodat wij kunnen gaan inventariseren of het haalbaar is. Doe dit door ons een reply te sturen op deze nieuwsbrief.

Let op: bij voldoende deelnemers voor dit concept kunnen wij bepalen of het voor beiden partijen haalbaar is. Het is in zowel ons belang, als in uw belang om een concept als dit te ontwerpen. Wij kunnen roadbooks blijven uitzetten en u kunt lekker genieten van uw hobby. Een eenmalige jaar uitgave van € 85,00 en al uw losse Greenlane activiteiten zijn gratis!

- Het bespaart u zeer veel geld uit!
- U gaat vast vaker meedoen omdat het gratis is!
- Ritten hoeven niet meer geannuleerd te worden!
- U bent altijd verzekerd van een plek en anders lassen wij een
extra dag in
- U kunt terreinrijden tegen donateursprijzen bij Stichting JeeBee
- U ontvangt korting op andere activiteiten bij Mercator Events


Wij zien uw reactie graag tegemoet!


Graag tot ziens op een volgende roadbook.


Met vriendelijke groet, Marco Cruz Eguizabal
www.mercator-offroad.com
Groeten Remco

Afbeelding
Avatar gebruiker
remco
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 4441
Geregistreerd: 18 sep 2008, 20:24
Woonplaats: Amersfoort

Re: een heel jaar greenlanen voor 85 euro

Berichtdoor jeroen » 20 maart 2009, 17:49

mmmmm klinkt opzich goed,

maar alleen greenlanen vind ik niks(niet zoals mijn auto nu is), een 2 a 3 keer per jaar lijkt me wel leuk met een groep van de vpc maar om zo'n abbo te nemen om gratis te kunnen greenlanen doe ik denk ik niet.
en naar belgie voor een greenlane rit gebeurt denk ik ook niet zo vaak.
ik weet wel kan korting krijgen voor jeebee, maar ben van geen 1 club lid puur om de reden dat ik zo makkelijker kan kiezen waar ik ga rijden en niet en abbo betaal om 1 a 2 keer met de club mee te kunnen rijden en dan als je eens ergens anders heen gaat daar wel gewoon de volle mep voor moet betalen.

maar wel goed initiatief voor de die hard greenlaners :023:
Avatar gebruiker
jeroen
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 10547
Geregistreerd: 04 mei 2006, 19:03
Woonplaats: heiloo

Re: een heel jaar greenlanen voor 85 euro

Berichtdoor Bassie » 20 maart 2009, 18:43

85 euro dat is 8 ritten van 4x4anders............

en hun lidmaatschap is 25,- per jaar geloof ik. dan mag je ook gratis meerijden.

Maar goed, mercator vraagt ook 35,- per rit normaal gesproken....
Groeten Bastiaan

Vitara: 6 cm verenlift, 30-ers: chassis hoogte 30 cm rip
Samurai: , 4.16 tbak, 3 inch bladveren, 31-ers: chassis hoogte: 44 heb ik nie
Afbeelding
Avatar gebruiker
Bassie
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 5044
Geregistreerd: 30 jan 2008, 12:43
Woonplaats: Buren

Re: een heel jaar greenlanen voor 85 euro

Berichtdoor Totalegekte » 20 maart 2009, 22:33

4x4 anders is 20 euro per jaar :wink:
Gr Totalegekte
Chassis hoogte 37,5 cm



Afbeelding
Avatar gebruiker
Totalegekte
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 5847
Geregistreerd: 02 mei 2007, 16:40
Woonplaats: Oosterbierum/Friesland


Keer terug naar Tips!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron