Begrijp ik het goed dat hij lekt bij de voorste cardansas waar hij in de tussenbak gaat? Zo ja, hier zit in de tussenbak een olie keerring. Nieuwe bestellen, olie aftappen van de tussenbak, cardanas los draaien aan de differentieel kant met steeksleutel 14 en wel 4 boutjes met moertjes en niet te vergeten veerringen. Volledige cardanas uit de tussenbak trekken. Keerring eruit wippen met schoevendraaien. Pas wel op dat je de keerring zetting niet beschadigd. Dan beetje vet aan nieuwe keerring doen en met stukje plat hout en een hamer de keerring netjes terug tikken. Let wel op dat hij volledig in de zetting zit en recht. Dan het spiebaan stuk van de cardanas (glimd nog heel mooi) goed invetten en voorzichtig terug in de tussenbak schuiven. Vervolgens de vier boutjes met moeren en borgringen met steeksleutel 14 weer vast zetten op de flens van je differentieel voor. Olie gooien in de tussenbak en karren maar!
Aftap plug is 3/8. De maat van een middelmaat ratel! Dus geen dop erop doen op de ratel maar de ratel rechtstreeks in de aftapplug steken. Ik zou gewoon normaal kogellagervet gebruiken of beetje olie wat uit je diff komt!!!
En als ik die keering alles er weer in heb hoe vul ik die tussenbak dan weer met olie misschien een domme vraag maar het word voor mij ook de eerste keer
aan de zijkant, geloof bijrijders kant, zit nog zo'n plug.
die er uithalen en dan vullen met olie .
bij de olie die ik had zat een speciaal slangetje die je er uittrok.
er insteken en dan voorzichtig knijpen of het flesje van onder naar boven draaien.