las afhankelijk remventiel ertussen uit

Wat doet het nu weer niet!!!!

Moderator: Beheerder

las afhankelijk remventiel ertussen uit

Berichtdoor jeroen » 12 jul 2014, 17:00

aangezien ik nogal problemen had met mn remmen en je het ventiel ook schijnt te moeten ontluchten, dacht ik als die er tussen uit is, sluit ik die al uit.
en heb die van sylvo's auto achter gehouden omdat die hem niet had

ik heb foto's maar uploader doet beetje vreemd
als ik kijk, gaan 2 leidingen vanaf rembekrachtiger naar blokje voor op chassis. daar van gaat 1 rechtstreeks naar achter. de andere gaat naar achteren(of komt er weg) en de andere gaat naar vooras.
als ik dan achter op chassis kijk bij het ventiel, komen die 2 leidingen op het ventiel en 1 gaat dan naar de achter as.
nou snap ik niet helemaal hoe het systeem werkt, is 1 van de 2 die van het ventiel komt die weer naar voren gaat, stuurt die wat aan? zou ik dan die moeten afdopen voor en achter de leiding gewoon ertussen uit moeten halen(en dan het blokje van sylvo ertussen plaatsen, waar maar 2 aansluitingen op zit.
ik heb foto's maar uploader doet het dus niet anders had ik het duidelijker kunnen zeggen
Avatar gebruiker
jeroen
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 10547
Geregistreerd: 04 mei 2006, 19:03
Woonplaats: heiloo

Re: las afhankelijk remventiel ertussen uit

Berichtdoor brammie » 13 jul 2014, 10:25

Dus vanaf je hoofdremcilinder gaan 2 leidingen naar een verdeelblok (gescheidenremsysteem voor en achter)
Vanaf dat verdeelblok gaat 1 leiding naar voren
en 2leidingen naar achter en die komen bij de begrenzer uit
klopt dat?
If no one goes right
Go left!
Avatar gebruiker
brammie
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 3292
Geregistreerd: 20 dec 2009, 23:12
Woonplaats: langweer

Re: las afhankelijk remventiel ertussen uit

Berichtdoor jeroen » 13 jul 2014, 11:08

Ja dat klopt. 1 gaat rechtstreeks via dat verdeel blok(zijn zegmaar 2 aparte deeltjes) de andere die word dus gesplitst 1 naar achteren en 1 naar voren.
Avatar gebruiker
jeroen
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 10547
Geregistreerd: 04 mei 2006, 19:03
Woonplaats: heiloo


Keer terug naar Problemen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron