Vandaag na thuiskomst van het werk nog aan de lier geprutst en ja hoor! Hij doet het weer.
Het bleek dat mijn afstandsbediening niet meer goed werkt. Die ligt namelijk standaard onder de motorkap bij de relaiskast en daar kon de schakelaar kennelijk toch niet zo goed tegen
. Met de dashboardschakelaar werkt het allemaal nog prima. Iemand trouwens nog een fatsoenlijke afstandbediening liggen waar hij niks mee doet?
Daarna ook nog even snel het ruitensproeiertankje op zijn nieuwe plek vastgezet en het slangetje verlengd. Nu nog de elektra en dat is ook weer klaar.
Eind van de week haal ik wat stalen buis en lasbochten, dan kan ik ook weer verder met het reservewielrek. Komt goed uit, want dan begint ook mijn vakantie van (slechts) twee weken. Veel meer dan een dag of drie zal ik helaas niet kunnen besteden aan de XT, dus dat wordt doorwerken. Voor wat betreft de lekkages aan de aandrijflijn heb ik vandaag een afspraak gemaakt met SP, eind augustus gaat hij daar een weekje logeren en komt dan hopelijk met een verse APK terug. Het lijstje voor Arno is behoorlijk lang:
- verhelpen lekkage automaatbak (alweer
)
- verhelpen lekkage voordiff
- verhelpen lekkage achterdiff met autolocker (die mag weer terug onder de auto nu ik mijn Peugeootje voor ww-verkeer heb)
- verhelpen lekkage wiellagers achter (allebei ja
)
- vervangen voorruit (zit een steeds groter wordende scheur in waarmee hij echt niet door de APK zal komen)
- vervangen koplamp rechtsvoor (of iig een nieuwe op de achterbank leggen want daar heb ik nog wel tijd voor natuurlijk)
Dan heb ik zelf ook nog heel wat te doen:
- natuurlijk het reservewielrek maken en spuiten
- beide aandrijfassen verlengen (ze steken me toch net iets te weinig in de tussenbak, zelfs incl spacers!)
- verstralers monteren en aansluiten
- achteruitrijverlichting monteren en aansluiten
- 27mc antenne monteren en aansluiten
- behuizing voor de carlingswitches maken en monteren op het dashboard
Hopelijk lukt dat in een dag of drie.