In 2006 een Vitara gekocht voor mijn vrouw Yolanda.
Ze vond het altijd al een leuke auto en haar auto was aan vervanging toe.
Vervolgens is het gedonder begonnen
Begon met een set AT banden, die vervolgens weer verkocht om plaats te maken voor een set modderbanden met een verenlift van 4 cm.
Dit bleek echter niet voldoende, waarop de bodylift volgde.
Om waterslag te voorkomen, toch maar een snorkel gemonteerd.
Op het verlang lijstje stond van het begin al een lierbumper.
Door een aanrijding werd dit snel mogelijk gemaakt. Tegenpartij kwam een uitrit uit en financieerde de bumper en lier
Bij een lier moet natuurlijk een stevige accu, zgan via mp.
Met de lierbumper bleken de voorveren het moeilijk te hebben.
Waarop een zwaardere set gemonteerd, zodat het voorover hellen weer verdwenen was.
Zelfs Manon, de oudste van de 2, hielp toen nog mee. Gaat nu liever de stad in.
Wat kleine aanpassingen zoals een 27mc en lierbediening in de auto.
Naast de lierbediening zit nu ook een digitale Volt meter
De standaard auto krik bleek de voorwielen niet meer van de grond te krijgen, om de Farm Jack mee te krijgen een beugel op de reservewielhouder gelast.
januari 2010 een ander motor geplaatst, de oude had zijn beste tijd gehad.
Op mp stond een zonnekap, voor de vraagprijs kon ik hem niet laten liggen.
Was op zoek naar 31 toen Bert problemen kreeg met de TUV, zijn banden vervolgens overgenomen.
Daar bleef het niet bij, ook de 3 inch lift en draagarmen verhuisde over de grens.
Verder het standaard werk zoals het dichtmaken van de roest gaten.
Staalkabel vervangen voor een touw.
Diff drop.
Diverse Spacers
Zal best nog wat vergeten zijn, maar dit is het zo een beetje wel.
Nee, er komen geen trol assen onder.
Wat nog wel op het lijstje staat is een interne rolkooi.