zwartepanter schreef:Inderdaad, maar denk je hem zonder voorbumper door de APK te krijgen dan?
zwartepanter schreef:Inderdaad, maar denk je hem zonder voorbumper door de APK te krijgen dan?
Mart schreef:de lwb is niks voor in het terrein
verders is het wel weer is wat anders en kwa ruimte hoef je het niet te doen zoveel win je er niet mee
ipv een kratbier dwars _ kan hij nu recht | in de kofferbak
en als je gaat kijken kijk dan goed bij de achterspatbord daar waar de achterdeur (niet de klep) zit
9 van de 10 rotten daar door
P.K. schreef:Mart schreef:de lwb is niks voor in het terrein
verders is het wel weer is wat anders en kwa ruimte hoef je het niet te doen zoveel win je er niet mee
ipv een kratbier dwars _ kan hij nu recht | in de kofferbak
en als je gaat kijken kijk dan goed bij de achterspatbord daar waar de achterdeur (niet de klep) zit
9 van de 10 rotten daar door
Goeie tip.... die van dat krat. Nee eehm serieus. Thanks voor de roest_tip!
Art schreef:ik zou wel voor de 5 deurs (villager) gaan.
alleen niet voor de jlx maar voor de V6. en dat koppel inderin ben ik het wel een beetje eens alleen als je in je lage gearing rijdt zit je al heel snel rond de 2000 rpm en dan heb je wel je volledige koppel.
ik heb hem zelf ook en bevalt goed hoor in het terrein en je kan wel zeker meer zooi meenemen! zeker als je de achterbank er uit sloopt.
Art schreef:.
En de grootste reden dat ik de villager heb is dat hij 1850kg mag trekken, en dat mogen de meeste auto's hier niet!
Keer terug naar Verbouwingsverslagen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten