Hallo Allemaal,
Zoals jullie weten ben ik al een tijdje lid van dit forum en reageer ik zo nu en dan op jullie schrijven.
Ik lees meestal wel alle geposte items maar kom er niet vaak toe om zelf te reageren, Ik ben een tijdje weggeweest en heb het nogal druk.
Ik heb nu sinds september vorig jaar een G Vitara en heb hem zo gekocht:

Het was de bedoeling om hiermee lekker te toeren en hij moest ook de caravan nog kunnen trekken.
De bestuurdersstoel was versleten en na lang zoeken op marktplaats vond ik deze stoel:

Een mooie Recarostoel waar nog wel wat aan moest gebeuren (schuimrubber kussen gelijmd en bekleding weer vast gezet) en moest het onderframe worden “aangepast”:

per toeval vonden we binnen een week al eenzelfde stoel voor de andere kant en is dit het uiteindelijke resultaat:

We vonden hem wel kaal en wilden ;m nog verder aankleden zo kwam ik per toeval bij een sloper in de buurt een Pushbar tegen, die werd dus gekocht en geplaatst:

Maar zoals het de meesten gebeurd zal zijn kwam ik al snel terecht op o.a. dit Forum, het 4x4 gebeuren sprak me ook erg aan dus ben ik een paar keer gaan kijken en natuurlijk ook een paar uurtjes gaan toeren:

En ook een dagje met de Roninwarriors naar Furstenau, geweldig leuk , wat een feest!:

Ik moest natuurlijk ook een bakkie hebben “kunnen we je waarschuwen als het pad te slecht voor je wordt” en werd ik getipt voor een mooi klein bakkie wat goed in te bouwen was:

Antenne kreeg een plaatsje achterop :

Een steuntje ervoor gemaakt:

Maar ook ik werd besmet met het 4x4 virus dus moest onze Vit ook omhoog, ik wil toch ook bijna overal door kunnen rijden?
Na veel vragen en rondkijken besloten we om bescheiden te blijven (althans voorlopig) en niet al te veel omhoog te gaan, we willen de caravan ook mee kunnen nemen en dus heb ik uiteindelijk een setje van Trailmaster besteld, de grotere velgen van de 5 deurs GV had ik al van iemand gekocht, schoon gemaakt en opnieuw gelakt:

Hier goede AT’s op laten leggen (235/70 X 16) en toen de rest van het setje binnen was kon ik aan de slag

Eerst voor:

En de volgende dag achter:

En dit is het eindresultaat:

Zoals je kunt zien heb ik tussendoor ook nog side bars gekocht, op maat gemaakt en eronder gezet.
Ik heb hiervan geen foto’s gemaakt…
Tot zover mijn GV story en ben ik weer bij met mijn verhaal
Groeten,
Hans