Lampen beugel Vitara Bert

Alles omtrent elektronica

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor MudSylli » 11 feb 2009, 20:39

Totalegekte schreef::shifty: :shifty: Als Sylvo dan ook ff opschiet!!!!! dan is die set tenminste compleet zucht.................. :003:


Ik krijg de indruk dat er iemand op mij zit te wachten waardoor er weer anderen moeten wachten op anderen die op andere anderen wachten. Jeeee wat jammer voor al die andren :003:
Helaas werk ik maar 7 dagen per week (er zitten niet meer dagen in :-( ), heb ik twee linkerhanden en geen ruimte om te sleutelen. Dus als iemand zich geroepen voelt het een en ander er bij mij op en onder te bouwen dan kan het overgebleven spul weer naar de ander die dan weer die andere ander ook zijn spullen kan geven. ofzo :003: :003:
It's better to be Offroad than off the road. Swingende groet, Sylvo
Avatar gebruiker
MudSylli
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 1854
Geregistreerd: 29 jan 2008, 16:00
Woonplaats: Heemskerk

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor bert » 11 feb 2009, 20:42

Jaja.............. :wall: :wall: :roll: :roll:
beter 1 vitara in de modder dan 10 op de weg!!
Avatar gebruiker
bert
Lierhulpje
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 28 dec 2008, 12:40
Woonplaats: Nieuw-Amsterdam

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor RobinHel » 11 feb 2009, 22:31

MudSylli schreef:
Totalegekte schreef::shifty: :shifty: Als Sylvo dan ook ff opschiet!!!!! dan is die set tenminste compleet zucht.................. :003:


Ik krijg de indruk dat er iemand op mij zit te wachten waardoor er weer anderen moeten wachten op anderen die op andere anderen wachten. Jeeee wat jammer voor al die andren :003:
Helaas werk ik maar 7 dagen per week (er zitten niet meer dagen in :-( ), heb ik twee linkerhanden en geen ruimte om te sleutelen. Dus als iemand zich geroepen voelt het een en ander er bij mij op en onder te bouwen dan kan het overgebleven spul weer naar de ander die dan weer die andere ander ook zijn spullen kan geven. ofzo :003: :003:


Sylvio ik ben nooit te beroerdt om te helpen! :angel: Maar moet je wel ff iets tot je beschikking hebben waar ik kan sleutelen! :clap: (volgens voelde jeroen zich ook wel geroepen om te helpen!!)
Afbeelding
Avatar gebruiker
RobinHel
phpbb beheerder
 
Berichten: 4513
Geregistreerd: 25 mei 2008, 22:27
Woonplaats: Carport in Westervoort

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor wolferine » 18 feb 2009, 15:04

bert schreef:Hey Bas wat leuk om mijn eigen bolide hier zo tegen te komen, al zeg ik het zelf hij ziet er al een stuk stoerder uit dan toen ik hem kreeg!
Nu inderdaad de veren nog, maar ik zit nog steeds op goed bericht te wachten van de Ploeteraar dat de camberbouten er zijn maar tot nu toe.......... :022:
Kunnen de veren er niet eerst onder en later alsnog die bouten er in zetten of is dat erg slecht voor mijn banden? Anders moet ik toch nog maar ff geduld hebben :roll: :roll:


Hay ik heb +40mm veren en dan nog de hele reutemeteut van B4V eronder heb die camber bouten hier liggen want toen ik naar de banden vent ging om alles te controleren kreeg ik te horen dat ik die bouten niet odig heb alles was in de tolerantie grenzen, dus niks opnieuw instellen.
Nu heb ik die bouten dus liggen .

Bert
Bert.

Afbeelding
Avatar gebruiker
wolferine
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 710
Geregistreerd: 27 jan 2009, 23:39
Woonplaats: Gronau-Epe Duitsland

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor Totalegekte » 18 feb 2009, 17:23

Hij doet zijn Vitara alweer weg zucht......... dus hoef m niet meer te helpen :003: hij koopt er weer een Sam voor terug :roll:
Gr Totalegekte
Chassis hoogte 37,5 cm



Afbeelding
Avatar gebruiker
Totalegekte
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 5847
Geregistreerd: 02 mei 2007, 16:40
Woonplaats: Oosterbierum/Friesland

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor bert » 18 feb 2009, 22:33

Sorry Bas................. :022:
Samurai past toch beter mij :023:
beter 1 vitara in de modder dan 10 op de weg!!
Avatar gebruiker
bert
Lierhulpje
 
Berichten: 25
Geregistreerd: 28 dec 2008, 12:40
Woonplaats: Nieuw-Amsterdam

Re: Lampen beugel Vitara Bert

Berichtdoor Totalegekte » 18 feb 2009, 22:38

Hoef je geen sorry te zeggen scheelt mij weer sleutel werk :003: :whistle:
Gr Totalegekte
Chassis hoogte 37,5 cm



Afbeelding
Avatar gebruiker
Totalegekte
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 5847
Geregistreerd: 02 mei 2007, 16:40
Woonplaats: Oosterbierum/Friesland

Vorige

Keer terug naar Elektronica

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron