door brammie » 08 feb 2014, 00:24
Steekassen van een eend zijn bijna 2x zo dik als van een vitara
Dat zal wel gedaan zijn omdat de remmen aan de versnellingsbak zitten en dus via de assen de wielen afremmen
heuvelop is de vertraging niet ideaal voor
er zijn reductie kits voor een extra lage 1e versn.
en je kan diffs en tandwielen van de 2cv6 en de 2cv4 combineren met delen acadyane bak
moeilijk en nog steeds niet traag genoeg voor 30ers eigenlijk
maar dat heb je met de volledig onafhankelijke wiel ophanging ook niet nodig
Ooit werden er standaard 4x4 eenden geleverd
de 2cv sahara aan gedreven door 2 motoren
en de mehari 4x4 met standaard h/l gearing sperdiff achter
ook heeft ene voisin (fransman) een 5bak met zij en achter uitgang geproduceerd voor 4x4 inbouw
google maar een op lois barbour
en check de website
4x4 eenden zijn misschien wel niet zo bruut
maar wel tof met een hoge funfactor
If no one goes right
Go left!