dakje

Plaats hier je aanpassingen aan je bolide!!

Moderator: Beheerder

dakje

Berichtdoor artos » 20 dec 2011, 21:30

een tijdje terug naar Venlo gereden om daar een gratis mintgroene Besttop softop inclusief beugelset op te halen. Nu had deze natuurlijk het bekende probleem met de achterruit en daarom de top aan een maat meegegeven die ook weer een maat heeft en laat die laatste nu over een echt naaimachine te beschikken. De softtop is nu een beetje gesamuraised :shock:
Oude rits eruit, 2 verticale ritsen erin, achterraam vast aan de bovenkant en nog eens 2x klittenband zodat je het achterraam omhoog kunt rollen en vastzetten

Afbeelding

kleur ben ik niet al te gelukkig mee maar voor dat geld mag je niet klagen :naughty:
Van de zomer er maar eens opknutselen en dan bedenken wat ik met mijn hardtop ga doen :think:

grt
Paul
artos
Stamgast
 
Berichten: 103
Geregistreerd: 09 okt 2011, 23:05

Re: dakje

Berichtdoor henkboot1 » 22 dec 2011, 08:44

gewoon bewaren voor de winter? :think:
We blijven jongetjes, alleen het speelgoed is wat duurder. VIVA VITARA
Afbeelding
Avatar gebruiker
henkboot1
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 919
Geregistreerd: 30 aug 2010, 07:27
Woonplaats: Krimpen aan Den IJssel

Re: dakje

Berichtdoor Pjelle » 22 dec 2011, 09:25

henkboot1 schreef:gewoon bewaren voor de winter? :think:


Zou ik idd ook doen, Ik heb zelf nog nooit met hardtop gereden maar lijkt me een stuk beter in de winter :003:
Gr, PierJelle
Afbeelding
Avatar gebruiker
Pjelle
Ploeteraar freak!!
 
Berichten: 2158
Geregistreerd: 12 jan 2010, 19:09
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: dakje

Berichtdoor artos » 22 dec 2011, 12:22

mmm ben er nog niet van overtuigd dat een (deze) hardtop zo ideaal is, is net zo vochtig in de wagen als vorige winter in mijn Samurai met softtop.
Hoewel deze hardtop wel makkelijk is, zit namelijk een vaste achterruit op en de dakjes boven bestuurder en boven achterpassagiers zijn snel te verwijderen. (Bij de vorige eigenaar is een zijruitje gesneuveld en er zit nu plexiglas in) en dus zal deze in opslag niet vo veel ruimte kosten. Eerst maar eens kijken hoe het verwijderen ervan gaat, maar ja dan moet het daar wel wat beter weer voor worden

grt
Paul
artos
Stamgast
 
Berichten: 103
Geregistreerd: 09 okt 2011, 23:05


Keer terug naar Aanpassingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron