Moderator: Beheerder
Ruubje schreef:Morgen de banden eronder alles weer vast zetten stabilisator enzo alles aandraaien en dan kan ik het eind resultaat zien.
henkboot1 schreef:met deze hoek van de assen gaat het niet goed komen in het terrein die gaan er aan bij uitveer,
In normale positie moeten ze het liefst horizontaal staan, anders breek je de homokineten in het terrein.
Zelf heb ik er een ander dif van Calmini onder met calmini draagarmen en daarna geen as meer gebroken in het terrein
En ik kan gek doen vraag maar verder.
henkboot1 schreef:met deze hoek van de assen gaat het niet goed komen in het terrein die gaan er aan bij uitveer,
In normale positie moeten ze het liefst horizontaal staan, anders breek je de homokineten in het terrein.
Zelf heb ik er een ander dif van Calmini onder met calmini draagarmen en daarna geen as meer gebroken in het terrein
En ik kan gek doen vraag maar verder.
Arjan schreef:henkboot1 schreef:met deze hoek van de assen gaat het niet goed komen in het terrein die gaan er aan bij uitveer,
In normale positie moeten ze het liefst horizontaal staan, anders breek je de homokineten in het terrein.
Zelf heb ik er een ander dif van Calmini onder met calmini draagarmen en daarna geen as meer gebroken in het terrein
En ik kan gek doen vraag maar verder.
Hij gaat nog een diff drop doen, dus dat scheelt ook weer iets.
Maar gaat idd asjes kosten, met mijn 5 cm nooit problemen gehad, pas bij de 3 inch lift is de ellende begonnen.
Al gaat het nu redelijk goed, al sloop ik nu andere dingen, al kan dit ook aan die strippenkaart van Furstenau liggen
Probeer die langere diff drop te krijgen, al heb ik ze nog nergens gevonden ze schijnen er wel te zijn.
Kijk gelijk even wat ze doen bij gehele stuuruitslag, anders deze ook iets beperken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast