artos schreef:omdat ik van de Samurai periode nog een krachtverdeler over had vond ik dat die ook maar gebruikt moest worden op de Vitara.
Om deze te bevestigen en het sleepoog te ontlasten heb ik door de voorste dwarse chassibuis een 2de buis geschoven en daardoor weer een m12 draadeind met aan beide zijde een ringmoer. Daaraan dan weer 2 D-sluitingen die de krachtverdeler met het chassis verbind.
Het lijkt me allemaal stevig genoeg maar vraag me toch een beetje af of de ringmoeren sterk genoeg zijn.......graag jullie mening in deze
grt
Paul
en die tweede buis heeft een stuk grotere binnendiameter dan die m12 diameter ?
En die ringmoeren/ hijsogen zitten aan de m12 draadeind vast dan met d sluitingen je kracht verdeler er aanvast in een v vorm
Denk dat je de boel krom trekt m12 is niet veel als je hem zijdelinks gaat aftrekken
Ik zou eerder een draadeind nemen (minimaal m16) evt wat strak in de pijp past en dan geen hijsogen maar stalen
strip nemen met daar aan vast een d sluiting
Maar goed ik ga meestal voor iets lompere kwaliteit zeg maar
Laat ik het zo zeggen ik wil het ook zo doen bij me sj maar ik heb een M30 draadeind klaarstaan