Laat dat soort upjes in het vervolg maar achterwege, dat komt een beetje drammerig over. Je hebt je info en je kunt met Mart contact opnemen over die beugels.
De enige echte XT: combi X90/GEO Tracker 1.6i automatic (97pk) Chassishoogte 43cm custom built onderstel: o.a. verlengde sam-as voor met airshocks 33x13.5x15 Maxxis Mudzilla LT / 32x11.5x15 Maxxis 751 ATs
Als je nou is een foto/tekening plaatst van wat je zelf allemaal wil gaan doen Dan kunnen we misschien nog wat meedenken
Zoals ik zei zijn die beugels wat jij wil is niet echt handig voor je dakdrager volgens mij Dan ga je het gewicht aan een paar popnagels ( ofzo ) hangen
Als je dan gewicht op je dakdrager gooit en je neemt is zn leuke verkeersdrempel Dan heb je zomaar is kans dat je de popnagel (ofzo) zo uit het blik (a stijl) trekt.
bon ik ga eens wat meer uitleg geven he foto's heb ik nog niet. dus ik heb een cabrio en wil daar dus een dak rekje op ik ben dus aan het kijken voor die steunen die je bevestigd aan de achterkant en onder het open dakje (zoals ze origineel zijn )maar doordat ik het rekje tot aan mijn vooruit laat komen(of er iets over waar ik lichten op zet ) wil ik die ook verbinden met die steunen van zo een zonneklepje die kan ik lassen want met zelftappers of pop nagels zou dat inderdaad niet sterk genoeg zijn .en zo steunt het rek op 6punten inplaats van op 4 dus ik zoek die zonneklepsteuntjes klep zelf mag er ook bij of iemand die deze kan namaken want ik kan deze nergens vinden.en hier bij me in de streek zie ik wel eens een vitara maar meer ook nie .
@ zwartepanter is niet de bedoeling om drammerig te doen
en als ik niet welkom ben op dit forum gewoon zeggen ik meld me wel af ik ben geen moeilijk mens maar enkel weinig ervaring met vitara
Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet weg hebben hoor. Maar een 'up' plaatsen zonder dat duidelijk is waar het over gaat komt op mij over als een misplaatst soort aandachttrekkerij. Misschien een cultuurverschilletje tussen ons nuchtere Hollanders en een Vlaming?
Afijn het is me nu iig duidelijk waar het om gaat. Zoiets als de foto hierboven lijkt me precies wat je bedoelt. De belasting van je dakdragers (de lampen) is praktisch nihil. Om genoeg steun te genereren is het daarom niet eens nodig om die voorste steuntjes vast te schroeven of te lassen bedacht ik me. Als je zorgt dat de beugel iets doorgebogen wordt aan de voorkant en je maakt steuntjes die via een rubber contactvlak op de A-stijl rusten, krijg je een afdoende stevige constructie voor je dakdragers. Wanneer je vervolgens de middelste steunen vastschroeft, komt het voorste doorgebogen deel onder spanning te staan waardoor de voorste steunen op de A-stijl gedrukt worden. Voorwaarde is wel dat je de beugel door laat lopen aan de voorkant (het deel waar de lampen op zitten) anders worden de steunen alleen maar naar opzij gedrukt.
De enige echte XT: combi X90/GEO Tracker 1.6i automatic (97pk) Chassishoogte 43cm custom built onderstel: o.a. verlengde sam-as voor met airshocks 33x13.5x15 Maxxis Mudzilla LT / 32x11.5x15 Maxxis 751 ATs
ja het is ongeveer zoiets zoals op de foto maar dan een kipling rekje die ik ingekort heb http://www.proppa.com/ekmps/shops/weave ... 6042-p.jpg ik ga dit wiekend wa foto's nemen als ik wa tijd heb .en nu vertrek ik richting parijs .