Help deze dame uit de brand!!!!!

Moderator: Beheerder

Help deze dame uit de brand!!!!!

Berichtdoor Ploeteraar » 03 maart 2009, 23:13

Ik kreeg het volgende mailtje van Ard. Misschien bij jullie wel bekend als die persoon met die super verhoogde Vitara van de Mudmaniacs.

Hey Patrick,

Ik kreeg een mailtje van een wanhopige dame uit omgeving Zwolle. Zei heeft een Vitara met kapotte koppeling, nu heeft ze geen geld meer om een monteur te betalen om die te vervangen (kosten+/- 500,-). Nu vroeg ze of ik iemand kende in omgeving Zwolle die haar koppeling zou willen vervangen.
Ken jij via jou forum niet eens rond vragen, je hebt vast wel leden die daar in de buurt wonen en een handje toe willen steken.
Hier onder het mailtje:


Hai, ik las op jullie site over Ard, die zijn eigen koppelingsplaat al zo vaak had vervangen. !
Nu ben ik zelf een mega-pechvogel de laatste tijd en nu heb me vitara het ook nog begeven. Ik kan niet meer schakelen, de auto rijdt niet meer.

Ik heb de koppelingskabel vervangen maar helaas dit is t probleem niet. Ik heb bij diversen informatie aangevraagd om mij te helpen, maar dan hoor ik prijzen waarvan ik ga stuiteren. Ik ben gewoon helemaal blut, heb me auto dan ook in de verkoop staan maar nu wil ook niemand m hebben.

Mijn vraag is eigenlijk of jullie iemand in de buurt van zwolle weten die misschien is naar me auto wil kijken, de koppeling en drukgroep (?) wil bekijken en misschien in zijn vrije uurtjes voor een leuk prijsje wil helpen.

Mijn auto staat ook te koop, te vinden op speurders: http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... uki+vitara

misschien weten jullie iemand die nog een mooie goede vitara zoekt om zelf nog wat aan te werken..Please please help me want ik ben best radeloos !

Thnx

Met vriendelijke groet;

Jacolien Meijer

mail-jacolien@home.nl / jacolienmeijer@hotmail.com


Is er iemand op het VPC forum die wat kan betekenen voor deze dame??????
Laat even een PBtje achter en mail deze dame even.
Met vriendelijke groet,

de Ploeteraar
http://www.ploeteraar.nl

De GROOTSTE Vitara website van Nederland met eigen FORUM !!!
Ploeteraar
De Ploeteraar
 
Berichten: 313
Geregistreerd: 26 apr 2006, 16:36
Woonplaats: 't westen ;)

Re: Help deze dame uit de brand!!!!!

Berichtdoor RobinHel » 03 maart 2009, 23:17

Had de dame graag geholpen, alleen een koppelingsplaatje kan ik niet!!!
Iemand anders hier die dat wel kan? Kunnen we wellicht de klus met meerder pakken!
Afbeelding
Avatar gebruiker
RobinHel
phpbb beheerder
 
Berichten: 4513
Geregistreerd: 25 mei 2008, 22:27
Woonplaats: Carport in Westervoort


Keer terug naar Mededelingen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron